Analiza zorientowana na sprzedaż

Cel

  • Ocena efektywności i skuteczności działań sprzedażowych podejmowanych przez sprzedawców na podstawie rejestrowanych zapisów rozmów sprzedażowych z klientami firmy

Zakres

  • Analiza efektywności i skuteczności działań sprzedażowych w oparciu o mierzony Indeks Oceny Sprzedawcy oraz ich zależności od wybranych zjawisk:
  • Bogactwo używanego języka
  • Wykorzystania wyrażeń pozytywnych
  • Wykorzystanie zwrotów grzecznościowych
  • Wykorzystanie języka korzyści do prezentowania produktów i usług
  • Wykorzystanie określonych słów, zwrotów, emotikonek,
  • Dostosowanie języka do segmentu klientów (np. język potoczny/żartobliwy do osób młodych)
  • Wykorzystanie w rozmowie krótkich, prostych zdań
  • Używanie różnych sformułowań w określonej sytuacji zamiast powtarzania tych samych zwrotów
  • Unikanie trybu warunkowego

Zmienne

  • Czas
  • Wybrany sprzedawca
  • Segment klientów
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013

wszelkie prawa zastrzeżone © Applica